سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ProlineCo

راهنمای خرید آنتی ویروس | امنیت آنلاین در سال 2020

    نظر

در دنیای وب امروز خرید آتی ویروس قدرتمند برای وب گردی، قدم اول برای یک وبگردی امن محسوب می‌شود. اما کدام آنتی ویروس برای شما مناسب‌تر است. برای درک اهمیت امنیت در دنیای وب باید در ابتدا با این واقعیت روبرو شویم که دنیای مجازی امروز به هیچ عنوان پاک‌تر از یک دهه قبل نمی‌باشد و در آینده هم باید انتظار داشت حملات به اشخاص و شرکت‌ها رشد چشمگیری داشته باشد. بر همین اساس انتخاب یک بسته امنیتی ِ قدرتمند و به‌روز برای هر شخص یا شرکت می‌تواند بهترین راه برای مقابله با این تهدیدات آنلاین باشد.

 

در این مقاله نگاهی داریم به برترین محصولات امنیتی شرکت‌های امنیت آنلاین جهان در سال 2020 :

Bit-defender Total Security 2020

 

کمپانی بیت دیفندر با کسب نمره 6/6 در تست‌های AV-TEST (تست‌های شرکت AV-Comparatives) حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد. در تست‌های به عمل آمده در طی یک میلیون و ششصد هزار حمله شبیه‌سازی شده، این بسته امنیتی علاوه بر اینکه توانسته صد درصد تمام خطرات را دفع سازد؛ در رکورد دیگری این بسته امنیتی در کل این حملات شبیه‌سازی شده، تنها در سه مورد به‌اشتباه یک فایلِ سالم را آلوده تشخیص داد. این شرکت امنیتی از سال 2014 تا امروز تأییدیه تمام AV-TEST ها را با نمرات بالا به دست آورده و با تداوم موفقیت این کمپانی، کاربران آن می‌دانند امنیت آن‌ها برای ماه‌ها و سال‌های طولانی تأمین می‌باشد.

هسته اصلی بیت دیفندر توتال سکوریتی، آنتی ویروس قدرتمند Bitdefender می‌باشد که با استفاده از نوین‌ترین تکنولوژی‌ها امنیت فایل‌های شمارا ممکن می‌سازد. فایروال هوشمند، نظارت آنلاین بر دانلود و Link observe باعث برطرف شدن خطر دانلود فایل‌های آلوده بوده و ریسک فیشینگ را برطرف می‌سازد، همچنین یک مرورگر امن ِمخصوص، برای انجام عملیات شخصی مانند کارهای بانکی در اختیار شماست. پسورد منیجر، پاک کردن امن فایل‌ها، رمزگذاری فایل‌ها، نظارت بر امنیت وای فای، بانکداری امن، محافظ وب کم و محافظ میکروفن تنها بخشی از هزاران امکانات بی‌پایان این پکیج بی‌نظیر می‌باشد که باعث شده بیش از پانصد میلیون نفر در بیش از صد و پنجاه کشور دنیا این آنتی ویروس را خریداری نمایند.

بیت دیفندر امروز پا را از امنیت شخصی فراتر گذاشته و اگر صاحب کسب و کار هستید کافی است نگاهی به GravityZone بیندازید تا با مفهوم جدیدی از امنیت در دنیای امروز آشنا شوید.